Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Porady
10.07.2013

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zespół Winezja
Zespół Winezja

9/10

Drodzy Użytkownicy, aby jeszcze bardziej ułatwić Wam rezerwację na naszym portalu i udzielić pomocy przy składaniu rezerwacji poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zapraszamy do lektury.

Czym jest Promocja ZESTAW STARTOWY?

Promocja ZESTAW STARTOWY jest promocją jednorazową przewidzianą dla wszystkich Użytkowników. Promocja jest aktywna w dwóch wariantach:

  • 20% zniżki – Klient może sam wybrać z całej oferty zestaw 6 lub 12 win z rabatem 25%,
  • 40% zniżki- Klient może wybrać jeden z gotowych zestawów win składających się z 6 lub 12 butelek z rabatem 40%.

Jakie są warunki korzystania z promocji ZESTAW STARTOWY? Uczestnikiem promocji jest Użytkownik, który spełnia następujące warunki:

  • jest osobą pełnoletnią;
  • zaakceptował warunki Regulaminu www.Winezja.pl
  • założył konto i dokonał rejestracji

Co to są Ceny Klubowe?

Ceny Klubowe są to specjalne warunki zakupu w postaci 10-15% rabatu przygotowane dla stałych Klientów. Warunki otrzymania Cen Klubowych:

  • rejestracja umożliwia dostęp do Cen Klubowych na 14  dni;
  • każdy Użytkownik, który dokona zamówienia uzyska dostęp do Cen Klubowych na dodatkowe 30 dni;
  • polecenie https://winezja.pl/polecanie-winezji 3 znajomym – przedłużenie dostępu do Cen Klubowych o kolejne 30 dni

Czym wyróżnia się rezerwacja na prezent?

Rezerwacja na prezent różni się od tradycyjnej rezerwacji tym, iż Osoba obdarowana nie otrzymuje faktury VAT detalicznej, dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży wysyłany jest pocztą tradycyjną na adres wskazany przez płatnika. W przypadku rezerwacji na prezent istnieje również możliwość wyboru opakowań okolicznościowych oraz dołączenia życzeń, które zostaną przesłane Osobie obdarowanej w formie mailowej.

Czy można do wina dobrać ozdobne pakowanie?

Tak, w opcji rezerwacji na prezent można wybrać „opakowania ozdobne” – usługa jest możliwa do wyboru w momencie kiedy Użytkownik posiada już produkt w koszyku. Poprzez opakowania ozdobne rozumie się ozdobne welurowe woreczki, które posiadamy w trzech kolorach: czerwonym, fioletowo-bordowym oraz granatowym. Jeśli Użytkownik wybierze pakowanie ozdobne wówczas każda butelka wina zapakowana będzie w ozdobny welurowy woreczek, a następnie towar zostanie spakowany do kartonu.

Kiedy będę wiedział/a, że rezerwacja została złożona poprawnie?

Po przejściu przez wszystkie etapy Koszyka, po kliknięciu „Rezerwuję” pojawi się komunikat o poprawnie złożonej rezerwacji a także na adres mailowy podany przy rejestracji wyślemy powiadomienie o poprawnie złożonej rezerwacji.

Jaki jest termin realizacji rezerwacji?

W ciągu 24 godzin pod warunkiem, że płatność została zaksięgowana na koncie  lub przyjęto rezerwację do godziny 13:30, a dzień następujący po nim jest dniem roboczym. W innym przypadku rezerwacje będą realizowane w terminie od 48 do 72 godzin.

W jaki sposób obliczany jest czas realizacji rezerwacji?

Czas realizacji rezerwacji jest liczony od momentu otrzymania przelewu, od momentu potwierdzenia przyjęcia rezerwacji lub od momentu otrzymania akceptacji rezerwacji za pośrednictwem adresu mailowego winezja@winezja.pl w przypadku Użytkownika składającego rezerwacje telefoniczne.

Gdzie można znaleźć wszelkie informacje dotyczące złożonej rezerwacji?

Wszystkie informacje dotyczące złożonej rezerwacji znajdują się w zakładce „Moje konto”.

Jak przewożone są butelki z winem?

Butelki z winem przewożone są w specjalnie zaprojektowanych kartonach certyfikowanych wg. standardów ISO, które uniemożliwiają wszelkiego rodzaju naruszenia produktu.

Jaki jest koszt Innej formy odbioru?

Koszt usługi  Innej formy odbioru (w tym dostawy) wynosi zawsze 30 żł.

Jakie są możliwości dokonywania płatności?

Zapłaty za zarezerwowany towar można dokonać za pośrednictwem jednego z poniższych sposobów: przelewem elektronicznym, bankowym, przelewem zwykłym lub kartą kredytową

W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00.