Winezja.pl - to witryna z Winami z całego świata

Potwierdź swój kraj

OŚWIADCZAM, ŻE JESTEM PEŁNOLETNI/A I WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZEDSTAWIENIE OFERTY ALKOHOLOWEJ.

Nie

Rezerwacje na Winezja.pl

 

Składanie rezerwacji

W jaki sposób mogę zrobić rezerwację?

 

Staramy się, aby proces rezerwacji był wygodny i łatwy, dlatego też rezerwacje na portalu Winezja.pl możesz składać: osobiście, drogą mailową, telefonicznie, lub za pośrednictwem strony. Wybierz tę formę, która jest najwygodniejsza dla Ciebie i ciesz się smakiem zarezerwowanych win.

Jak zrobić rezerwację z odbiorem osobistym?

 

Wystarczy, że w koszyku wybierzesz opcję Odbiór Osobisty. Rezerwacje złożone za pośrednictwem strony można odebrać w jednym ze sklepów -> Tutaj

Jak złożyć rezerwację drogą mailową?

 

Jesteś zdecydowany, jakie wina chcesz zarezerwować? Napisz do nas na: [email protected], w treści maila podaj nazwy win, a my przyjmiemy rezerwację. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia formy płatności i odbioru zarezerwowanych win.

Nie jesteś zdecydowany? Zapytania ofertowe również prosimy kierować pod adres: [email protected]. Pomożemy znaleźć ulubione wino, doradzimy w wyborze, a następnie przyjmiemy i zrealizujemy rezerwację.

Jak złożyć rezerwację telefoniczne?

 

Jesteś zdecydowany, jakie wina chcesz zarezerwować? Napisz do nas na: [email protected], w treści maila podaj nazwy win, a my przyjmiemy rezerwację. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia formy płatności i odbioru zarezerwowanych win.

Nie jesteś zdecydowany? Zapytania ofertowe również prosimy kierować pod adres: [email protected]. Pomożemy znaleźć ulubione wino, doradzimy w zakupach, a następnie przyjmiemy i zrealizujemy rezerwację.

 

Formy i koszty odbioru

Co to jest Inna Forma Odbioru?

 

Wybranie tej opcji na stronie Winezja.pl upoważania Tomasza Budytę prowadzącego działalność pod firmą PAPKIN do organizacji dostawy produktów pod wskazany na stronie w formularzu adres.

Rezerwacje realizowane są w ciągu 24 godzin, pod warunkiem, że płatność została zaksięgowana, a dzień następujący po nim jest dniem roboczym. 

W jakim wypadku ponoszę koszt odbioru?

 

Jeśli masz problem z wagą paczki, np. w przypadku rezerwacji większej ilości win, możesz skorzystać z Innej Formy Odbioru. Już podczas składania rezerwacji możesz wybrać sposób odbioru oraz dogodny termin odbioru. Wtedy też ponosisz koszt, zgodny z cennikiem Innej Formy odbioru.  Przy rezerwacji powyżej 250 zł otrzymasz dodatkowy rabat na produkty, rekompensujący ten koszt dostawy. Rezerwacje z odbiorem osobistym nie posiadają kosztu odbioru.

Jak przewożone są butelki z winem?

 

Wina przewożone są w specjalnie zaprojektowanych kartonach certyfikowanych wg. standardów ISO, które uniemożliwiają wszelkiego rodzaju naruszenia produktu. Gwarantujemy brak stłuczeń.

 

Status realizacji rezerwacji

W jaki sposób otrzymam potwierdzenie złożenia rezerwacji?

 

W przypadku dokonania rezerwacji bezpośrednio przez stronę, otrzymasz od nas automatycznie wysyłane powiadomienia mailowe informujace o statusie rezerwacji. Mając konto na naszej stronie, możesz również sprawdzić jego status, logując się i przechodząc do zakładki Moje rezerwacje, w Moje konto.

W przypadku złożenia rezerwacji drogą mailową lub telefonicznie, doradca sklepu przejmie opiekę nad całą rezerwacją i dopilnuje, abyś był na bieżąco ze statusem realizacji. Skontaktuje się Tobą, poinformuje o kosztach, możliwościach i terminie odbioru oraz przyjęciu płatności.

W jaki sposób otrzymam potwierdzenie płatności?

 

Możesz wybrać jedną spośród kilu form płatności:

  • Płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym
  • Płatność na stronie, za pomocą przelewu elektronicznego – ePrzelewy
  • Płatność za pomocą przelewu bankowego, na nasz numer konta
  • Płatność kartą kredytową

Potwierdzenie płatności otrzymasz mailowo, na adres wskazany podczas składania rezerwacji.

Jak dowiem się o przesyłce gotowej do odbioru?

 

Jak tylko Twoja rezerwacja zostanie skompletowana, skontaktujemy się z Tobą mailowo bądź telefonicznie i poinformujemy o rezerwacji gotowej do odbioru.

W jaki sposób mogę odebrać rezerwację wybierając Inną Formę Odbioru?

 

Wybierając Inną Formę Odbioru upoważnisz Tomasza Budytę prowadzącego działalność pod firmą PAPKIN do do odbioru rezerwacji w Twoim imieniu i dostarczenia przesyłki na wskazany przez Ciebie adres – w terminie, który sam wybierzesz. 

Czy mogę anulować rezerwację?

 

Oczywiście. Aby anulować rezerwację napisz do nas, na adres [email protected]

 

Rezerwacje firmowe

W jaki sposób najlepiej składać rezerwacje firmowe?

 

Rezerwacje możesz złożyć bezpośrednio przez stronę lub kontaktując się z nami mailowo: [email protected]. Indywidualne podejście, wysokiej jakości produkty i komfortowe warunki współpracy sprawią, że będziesz chciał do nas wrócić.

Jak prezentuje się oferta dla firm?

 

W ofercie posiadamy:

  • Wybór spośród kilkuset winnych propozycji
  • Gotowe zestawy prezentowe
  • Personalizowane opakowania
  • Zawieszki z tekstem i logo firmy
  • Specjalne promocje i rabaty
  • Indywidualne doradztwo w wyborze wina
  • Inna Forma Odbioru (w tym dostawa) - również w wiele miejsc

Jakie są dostępne formy płatności?

 

Umożliwiamy skorzystanie z różnych form płatności: przedpłata lub odroczony

Jaki jest czas realizacji rezerwacji?

 

Rezerwacje realizujemy już w 24 godziny od złożenia rezerwacji.