Kocham Wino Kampania
Kocham Wino Kampania
Odbierz prezent
Prosecco za 1 zł
(przy rezerwacji min. 3 innych butelek)
-25% na 3 butelki wina
-30% na 6 butelek wina
lub -40% rabatu na 12 butelek wina
Jak skorzystać z oferty specjalnej?
Kody rabatowe do wpisania w koszyku znajdziesz po połączeniu kont w Moje Konto w Mój Klub Kocham Wino.
Butelka Prosecco doda się automatycznie do koszyka przy Twojej najbliższej rezerwacji na Winezja.pl
Oferta specjalna trwa do 23.08.2023. Regulamin oferty znajdziesz tutaj
Oferta jest dostępna wyłącznie dla zakupów poprzedzonych rezerwacją na Winezja.pl
Z kontem Kocham Wino na Winezja.pl możesz więcej!
Zyskaj pełnię korzyści z uczestnictwa w Kocham Wino na portalu Winezja.pl
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
Kocham Wino Info
FAQ – najczęściej zadawane pytania

Nie pamiętam swojego maila/numeru telefonu w Kocham Wino

Skontaktuj się z Kocham Wino pisząc na adres: [email protected]. Podaj w treści maila numer karty w programie Kocham Wino, na podstawie którego zweryfikujemy i wskażemy poprawne dane do logowania. Możesz również odwiedzić jeden ze sklepów Centrum Wina. Sprzedawcy i doradcy pomogą w ustaleniu Twoich danych.

Gdzie mogę zaktualizować dane do logowania?

Dane Kocham Wino możesz zaktualizować w aplikacji Kocham Wino w zakładce "Mój profil", pisząc na adres: [email protected] lub odwiedzając jeden ze sklepów Centrum Wina. Dane na Winezja.pl możesz zaktualizować w Moje Konto, w zakładce Moje dane lub kontaktując się z nami mailowo: [email protected].

Nie mogę zalogować się danymi Kocham Wino na Winezji

Sprawdź, czy wpisywane dane mają poprawny format. Zweryfikuj również, czy na pewno wpisujesz numer telefonu dostępny w klubie Kocham Wino. W celu potwierdzenia swoich danych napisz na adres: [email protected] lub odwiedź jeden z najbliższych sklepów Centrum Wina.

Zalogowałem się danymi Kocham Wino, ale nie widzę swoich rabatów

Wszystkie rabaty z których możesz skorzystać znajdziesz w Moje Konto, w zakładce „Mój klub Kocham Wino”. Listę dostępnych rabatów możesz również zweryfikować logując się do aplikacji Kocham Wino.

Jak mogę połączyć konto Kocham Wino i konto na Winezja.pl?

To bardzo proste. Wystarczy, że zalogujesz się danymi Kocham Wino, a my zweryfikujemy, czy adres email z Twojego konta w Kocham Wino jest już na Winezja.pl. Jeśli adresy email będą tożsame, automatycznie połączymy Twoja konta i udostępnimy Ci wszystkie rabaty. W przypadku różnych adresów email dodatkowo poprosimy Cię o wskazanie adresu email na Winezja.pl.

Po co mam łączyć konto Kocham Wino i konto Winezji?

Połączenie konta Kocham Wino i Winezja.pl da Ci wiele korzyści. Otrzymasz dostęp do wszystkich rabatów z Kocham Wino, dodatkowe punkty Kocham Wino za realizowane rezerwacje oraz możliwość wykorzystania punktów na portalu Winezja.pl. Dodatkowo w Moje Konto połączymy Twoje rezerwacje winezyjne i zamówienia sklepowe, abyś w jednym miejscu miał dostęp do całej swojej historii zakupowej.

Jak mogę usunąć konto Kocham Wino i konto Winezja?

Konto Kocham Wino możesz usunąć za pośrednictwem aplikacji Kocham Wino (zakładka „Mój profil”) lub pisząc na adres: [email protected]. Swoje konto Winezja.pl usuniesz w Moje Konto (zakładka „Moje dane” ) lub pisząc do nas na adres: [email protected]..

Czy usunięcie konta Kocham Wino powoduje usunięcie konta Winezja?

Usunięcie konta Kocham Wino nie jest jednoznaczne z usunięciem konta na portalu Winejza.pl. Konto Kocham Wino i Winezja.pl to dwa osobne konta należące do dwóch różnych podmiotów, dlatego ich usunięcie musi zostać zgłoszone do odpowiedniego podmiotu.

Jak zbierać punkty Kocham Wino?

Pamiętaj o zalogowaniu się na stronie jako Klubowicz Kocham Wino. Jeśli jeszcze nim nie jesteś, a chcesz korzystać z wyjątkowych benefitów, możesz to zrobić tutaj. Saldo punktów powiększysz wraz z każdą zrealizowaną rezerwacją na Winezja.pl lub zakupem w jednym ze sklepów Centrum Wina. 10% z wydanej kwoty to 1 punkt do wykorzystania przy kolejnych rezerwacjach i zakupach.

* Punkty Kocham Wino naliczane tylko od win zarezerwowanych i zakupionych z rabatem z karty Kocham Wino. Nie otrzymasz punktów za produkty z rabatem innym niż z karty oraz przy rezerwacji i zakupie alkoholi mocnych i akcesoriów.

Jak mogę wykorzystać punkty Kocham Wino?

Wykorzystaj Twoje punkty Kocham Wino i rezerwuj produkty w niepowtarzalnych cenach! Ich działanie jest niezwykle proste. Każdy zebrany punkt to złotówka mniej w Twoim koszyku. Za każdym razem, gdy zaznaczysz opcję „Chcę wykorzystać punkty Kocham Wino”, Twoje saldo, czyli pula zebranych "oczek" zostanie wykorzystana do obniżenia cen wybranych przez Ciebie win. Masz więcej zebranych punktów niż wartość win w koszyku? Nie przejmuj się, cała niewykorzystana pula zostanie u Ciebie, do wykorzystania przy kolejnych rezerwacjach!

* Pamiętaj, że możliwość korzystania z punktów Kocham Wino nie łączy się z cenami wynikającymi z innych promocji dostępnych na stronie, a także przy 4 i 6 wizycie w promocji "Na dobry początek”. Dlatego oddajemy w Twoje ręce wybór najbardziej opłacalnej opcji. To Ty decydujesz w koszyku, kiedy chcesz wykorzystać punkty Kocham Wino, a kiedy skorzystać z innych rabatów na stronie.

Czy otrzymam dodatkowe punkty/rabaty Kocham Wino za rezerwacje historyczne na portalu Winezja?

Nie. Punkty Kocham Wino zaczniemy doliczać do Twoich rezerwacji dopiero po połączeniu konta Kocham Wino i Winezja.pl. Również tylko te rezerwacje wliczymy do wizyt, na podstawie których otrzymasz dostęp do dodatkowych rabatów.

W jaki sposób są liczone moje wizyty?

Wszystkie rezerwacje winezyjne zrealizowane w tym samym dniu liczone są jako jedna wizyta. Wszystkie zakupy w Centrum Wina zrealizowane w tym samym dniu to kolejna wizyta. Rezerwacja winezyjna i zakup sklepowy zrealizowany w tym samym dniu, to dwie różne wizyty.

* Pamiętaj, że wizyta na Winezja.pl ma miejsce w dniu wystawienia paragonu przez sprzedawcę Centrum Wina lub Premium Service.

Czy rezerwacje z Winezja.pl wliczają się do liczby wizyt i promocji "Na dobry początek"?

Tak, ale tylko te rezerwacje, które zostały zrobione po połączeniu kont Winezja.pl i Kocham Wino. Do liczby wizyt nie wliczamy rezerwacji dokonanych przed ich połączeniem.