Składanie zamówienia

Staramy się, aby proces składania zamówienia był wygodny i łatwy, dlatego też zamówienia w sklepie Winezja.pl możesz składać: osobiście, drogą mailową, telefonicznie, lub za pośrednictwem strony. Wybierz tę formę, która jest najwygodniejsza dla Ciebie i ciesz się smakiem zakupionych win.

Wystarczy, że w koszyku wybierzesz opcję Odbiór Osobisty. Zamówienia złożone za pośrednictwem strony można odebrać w naszym sklepie:

Winezja.pl
ul Puławska 336,
02-819 Warszawa

Na zakupy zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00 – 17:00.

Jesteś zdecydowany, jakie wina chcesz kupić? Napisz do nas na: winezja@winezja.pl, w treści maila podaj nazwy win, a my przyjmiemy zamówienie. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia formy płatności i odbioru zamówionych win.

Nie jesteś zdecydowany? Zapytania ofertowe również prosimy kierować pod adres: winezja@winezja.pl. Pomożemy znaleźć ulubione wino, doradzimy w zakupach, a następnie przyjmiemy i skompletujemy zamówienie.

Zadzwoń do nas pod numer 22 472 47 47 Nasi doradcy pomogą w wyborze wina, być może przyznają rabat, oraz przyjmą zamówienie do realizacji.

Formy i koszty odbioru

Wybranie tej opcji na stronie Winezja.pl aktywuje koszyk zakupowy, który pozwala przejść do drugiego kroku, tj. wypełnienia szczegółów zamówienia, wybrania formy płatności oraz terminu dostarczenia przesyłki na wskazany adres.

Zamówienia realizowane są w ciągu 24 godzin, pod warunkiem, że płatność została zaksięgowana na koncie Winezja.pl lub przyjęto zamówienie za pobraniem do godziny 13:30, a dzień następujący po nim jest dniem roboczym. W innym przypadku dostawy będą realizowane w terminie od 48 do 72 godzin.

Jeśli masz problem z wagą paczki, np. w przypadku zamówień większej ilości win, możemy pomóc Ci w transporcie. Umożliwiamy wybór dogodnego terminu dostawy, już podczas składania zamówienia. Wtedy też ponosisz koszt odbioru, zgodny z cennikiem Innej Formy odbioru. Przesyłki dostarczane są nawet na drugi dzień od daty złożenia zamówienia. Zamówienia powyżej 250 zł dostarczamy gratis.

Inna forma odbioru – koszty:

  • wartość zamówienia 200,00 zł brutto i powyżej – koszt dostawy 0 zł;
  • wartość zamówienia 100,00-199,99 zł brutto – koszt dostawy 16,90 zł brutto;
  • wartość zamówienia 50,00-99,99 zł brutto – koszt dostawy 20,90 zł brutto;
  • wartość zamówienia 0-49,99 zł brutto – koszt dostawy 23,90 zł brutto;
  • dostawa z opcją doręczenia w sobotę jest dodatkowo płatna 30 zł brutto.

Zamówienia z odbiorem osobistym nie posiadają kosztu odbioru.

O jakość przewożonych towarów dba renomowana firma kurierska UPS.

Kurierzy dowożą przesyłki w dni robocze, w godzinach 9:00 – 16:00, na terenie całej Polski. Dowozy w innych porach realizowane są na życzenie Klienta i mogą wiązać się z dodatkową opłatą.

Wina przewożone są w specjalnie zaprojektowanych kartonach certyfikowanych wg. standardów ISO, które uniemożliwiają wszelkiego rodzaju naruszenia produktu. Gwarantujemy brak stłuczeń.

Status realizacji zamówienia

W przypadku dokonania zamówienia bezpośrednio przez stronę, otrzymasz od nas automatycznie wysyłane powiadomienia mailowe o statusie zamówienia. Mając konto na naszej stronie, możesz również sprawdzić jego status, logując się i przechodząc do zakładki Moje zamówienia, w Moje konto.

W przypadku złożenia zamówienia drogą mailową lub telefonicznie, doradca sklepu przejmie opiekę nad całym zamówieniem i dopilnuje, abyś był na bieżąco ze statusem realizacji zamówienia. Skontaktuje się Tobą, poinformuje o kosztach, możliwościach i terminie odbioru oraz przyjęciu płatności.

Możesz wybrać jedną spośród kilu form płatności:

  • Płatność kartą lub gotówką przy odbiorze osobistym
  • Płatność na stronie, za pomocą przelewu elektronicznego – ePrzelewy
  • Płatność za pomocą przelewu bankowego, na nasz numer konta
  • Płatność kartą kredytową

Potwierdzenie płatności otrzymasz mailowo, na adres wskazany podczas składania zamówienia.

Jak tylko skompletujemy Twoje zamówienie, skontaktujemy się z Tobą mailowo bądź telefonicznie i poinformujemy o zamówieniu gotowym do odbioru.

Zlecając odbiór osobisty firmie kurierskiej upoważnisz kuriera do odbioru zamówienia w Twoim imieniu i dostarczenia przesyłki na wskazany przez Ciebie adres – w terminie, który sam wybierzesz. W dniu doręczenia kurier będzie kontaktował się z Tobą telefonicznie.

Oczywiście. Aby anulować zamówienie napisz do nas, na adres winezja@winezja.pl lub skontaktuj się telefonicznie: 22 472 47 47

Zamówienia firmowe

Zamówienie możesz złożyć bezpośrednio przez stronę lub kontaktując się z nami mailowo: winezja@winezja.pl / telefonicznie: 22 472 47 47. Indywidualne podejście, wysokiej jakości produkty i komfortowe warunki współpracy sprawią, że będziesz chciał do nas wrócić.

W ofercie posiadamy:

  • Wybór spośród kilkuset winnych propozycji
  • Gotowe zestawy prezentowe
  • Personalizowane opakowania
  • Zawieszki z tekstem i logo firmy
  • Specjalne promocje i rabaty
  • Indywidualne doradztwo w wyborze wina
  • Dostawana wskazany adres (również w wiele miejsc)

Umożliwiamy skorzystanie z różnych form płatności: przedpłata, odroczony termin lub pobranie

Dostawę realizujemy już w 24 godziny od złożenia zamówienia.

Przypominamy, że wszystkie ważne informacje dotyczące realizacji zamówienia (w tym dane przedsiębiorcy, prawa i obowiązki stron) zawarte są w Regulaminie